Taxi Life – Supporter Edition
Wybierz Supporter Edition i załóż firmę taksówkową, korzystając z mnóstwa wyjątkowych elementów, dzięki którym nadasz swojej taksówce indywidualny charakter, wyróżnisz się wśród konkurencji i dasz się zauważyć klientom.