Poker Texas Hold'em: Pokerist
Wypróbuj legendarnego pokera Texas! Ciesz się atmosferą prawdziwego kasyna i wspaniałą grafiką 3D. Wkrocz do tego ekscytującego świata, rywalizuj z innymi i pokaż, kto jest prawdziwym zwycięzcą!
TURNIEJ BOOST POKER - Turniej Texas Pokera, w którym kręcisz bębnem i masz szansę na wygranie 15 mld żetonów! Zwiększ swoje saldo dzięki tej wciągającej grze!
TRYBY SPECJALNE - Graj w odrobinę innego Texas Pokera: twórz superukłady z jokerami, podglądaj karty przeciwnika, graj jedynie wysokimi kartami, zdobywaj pary i nie tylko!
TURNIEJE - Bierz udział w cotygodniowych turniejach Sit’n’Go, w których możesz WYGRAĆ wyjątkowe trofea lub miliony żetonów oraz wkroczyć na szczyt klasyfikacji!
UCZCIWA GRA GWARANTOWANA - Wszystkie nasze gry korzystają z generatora liczb losowych (RNG), którego jakość gwarantują niezależni eksperci. Zapewniamy najlepszą i najbardziej uczciwą grę w Texas Pokera!
CZATUJ Z INNYMI GRACZAMI - Baw się jeszcze lepiej przy stołach w kasynie dzięki wygodnemu czatowi w grze, komunikatom natychmiastowym i animowanym emoji. Rozmawiaj o zagranych rękach lub dziel się wrażeniami ze swoimi pokerowymi przeciwnikami i znajomymi!
BEZPROBLEMOWA NAUKA GRY - Poker Texas Hold’em to dla ciebie nowość, ale zawsze cię kusiło, by zagrać? Nasz przystępny samouczek na pewno ci pomoże.