The Alters
The Alters to ambitne podejście do gatunku survival science-fiction z wyjątkowym zwrotem akcji. Wcielasz się w rolę Jana Dolskiego, jedynego ocalałego z katastrofy kosmicznej ekspedycji. Aby przetrwać, musisz sformować nową załogę mobilnej bazy, wewnątrz której pokonujesz powierzchnię nieprzyjaznej planety. Dzięki wykorzystaniu tajemniczej substancji zwanej Rapidium, jesteś w stanie stworzyć alternatywne wersje Jana – Altersów. Każdy z nich uformowany jest przez podjęcie innej kluczowej decyzji w życiu naszego protagonisty.
Przed tobą wiele trudnych wyborów, które nieraz wystawią na próbę twój kompas moralny. Podejmując kolejne decyzje, weźmiesz udział w wielowątkowej historii pełnej zaskakujących zwrotów akcji oraz niezwykłych interakcji.
Równocześnie staniesz przed odpowiedzią na fundamentalne pytanie - czy sami tworzymy swoje przeznaczenie, czy też ono tworzy nas? W ten sposób twoje walka o przetrwanie staje się również głęboko osobistą podróżą.
Wykorzystaj komputer kwantowy na pokładzie mobilnej bazy aby zasymulować alternatywne wyniki twoich decyzji życiowych i dróg, którymi potoczy się wtedy życie Jana. Każdy Alter ożywiony dzięki wyjątkowym właściwościom Rapidium otrzyma w ten sposób inny zestaw umiejętności i cech charakteru. Wraz z nimi pojawiają się zarówno nowe okazje, jak i wyzwania podczas rozwiązywania kolejnych problemów twojej niecodziennej załogi.
Zdobyte surowce możesz wykorzystać na kilka sposobów – do stworzenia przedmiotów lub rozbudowywania bazy o kolejne moduły, takie jak Laboratorium Badawcze albo Świetlica. Od czasu do czasu staniesz przed wyborem pomiędzy wykonaniem przedmiotu specjalnie dla jednego z Altersów, albo narzędzia, które posunie do przodu całą misję. Ciężar każdej decyzji pozostaje na twoich barkach, a musisz wiedzieć, że nigdy nie zadowolisz wszystkich.
Jan Dolski stanie niebawem przed fundamentalnym pytaniem, o to “co by było gdyby?” pod postacią alternatywnych wersji samego siebie. To sprawia, że jego położenie staje się jeszcze bardziej złożone, ty zaś przekonujesz się, jak znaczące są konsekwencje każdej twojej decyzji dla jego przetrwania.