Stworzona przez Supermassive Games narracja na najwyższym poziomie spotyka się z uniwersum Dead by Daylight w przejmującej grze z gatunku horroru, którą nie sposób będzie szybko zapomnieć.
W głębi oregońskiej huty stali makabryczne zbrodnie sadystycznego zabójcy wywołują koszmary nie do pojęcia. Zagłęb się w tajemnicę Cedar Hills u boku oryginalnej obsady bohaterów, których losy splatają się podczas nieprawdopodobnej podróży w miejscu, gdzie nic nie jest takie, jak się wydaje.
Kinowa historia Supermassive Games wprowadza zupełnie nowy poziom emocji, immersji oraz intensywności do tego pełnego mroku uniwersum – miejsca idealnego dla wszystkich, którzy znajdują komfort w nieznanym i radość w grotesce.
Odkryj nieznaną dotąd część świata Dead by Daylight, nagradzanej wieloosobowej gry z gatunku horroru. Ta pełna mrożących krew w żyłach niespodzianek, mroczna oryginalna historia z pewnością będzie prześladować twoje myśli jeszcze długo po zakończeniu.