Drone Racing League Simulator
DRL Simulator to najlepszy symulator i gra wyścigowa z perspektywą pierwszej osoby. Rozgrywka DRL Sim jest rozbudowana i stale ulepszana oraz umożliwia graczom udział w niezwykle intensywnych wyścigach dronów. Gra zawiera trasy, na których ścigają się prawdziwi piloci DRL z całego świata. W każdym sezonie gracze mogą liczyć na nowe trasy.
Wprowadziliśmy również aktualizację trybu Pro Pilot (Pro Mode + obrażenia), animacji zderzeń/wstrząsów, a także dźwięku zderzeń/kontaktów. Dodaliśmy ponadto możliwość dostosowania szerokości ścieżki drona podczas obserwowania i oglądania powtórek. Teraz kiedy inny gracz dozna uszkodzenia, w wyścigach wieloosobowych pojawi się symbol uszkodzenia w klasyfikacji wyścigów. Zaktualizowaliśmy czułość systemów zderzania, aby zapewnić lepsze wrażenia po kontakcie.