The Guild 3
Znajdujemy się w Europie Środkowej w roku 1400. Mroczne wieki średniowiecza zdominowane niegdyś przez szlachtę i kler dobiegają końca, a zaczyna nowa era: era wolnych miast, handlu i wolnego umysłu!
W The Guild 3 tworzysz rodzinną dynastię, która może przetrwać wieki. Podczas gdy świat wokół ciebie i twojego rodu wciąż się zmienia – wszystkie postacie niesterowane przez gracza podejmują własne decyzje – ty musisz udowodnić swoje umiejętności w rzemiośle i handlu, w relacjach towarzyskich oraz w polityce i złośliwych intrygach.
The Guild 3 to unikalna mieszanka symulacji ekonomicznej, gry strategicznej, symulacji życia historycznego i gry fabularnej w czasie rzeczywistym z grafiką 3D, klimatycznym aktorstwem głosowym i ścieżką dźwiękową w klimacie średniowiecza.