The Medium
The Medium to horror psychologiczny z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, opatentowanym systemem rozgrywki w podwójnej rzeczywistości i oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przez Arkadiusza Reikowskiego oraz Akirę Yamaokę.
Odkrywaj karty dojrzałej, pełnej moralnych dwuznaczności historii, gdzie medal ma dwie strony i nic nie jest tym, czym się wydaje. Jako medium widzisz, słyszysz i czujesz więcej niż inni, a z każdą nowo uzyskaną perspektywą zmienia się Twój pogląd na temat tego, co miało miejsce w hotelu Niwa.
Świat duchów w The Medium jest mrocznym odbiciem rzeczywistości. To ponure i nieprzyjazne miejsce, w którym nieukarane występki, nikczemne żądze i plugawe sekrety wychodzą na jaw i nabierają kształtu. Inspiracją przy jego projektowaniu były obrazy Zdzisława Beksińskiego — polskiego przedstawiciela dystopijnego surrealizmu, słynącego na całym świecie z budzącej grozę twórczości.
Poczuj niepokojącą atmosferę gry dzięki oryginalnej, „podwójnej” ścieżce dźwiękowej, skomponowanej przez Akirę Yamaokę i Arkadiusza Reikowskiego. Yamaoka to legendarny japoński kompozytor, najbardziej znany z muzyki do serii Silent Hill. Z kolei Reikowski był nominowany do nagrody „Hollywood Music in Media Awards” i pracował przy takich grach, jak Blair Witch, Layers of Fear czy Observer. Ci znakomici artyści połączyli siły, aby stworzyć muzykę do The Medium.