The Mound: Omen of Cthulhu
W przeklętej i nieprzyjaznej dżungli niebezpieczeństwo czyha na każdym kroku. Lovecraftowskie koszmary wykrzywiają rzeczywistość w miarę jak ogarnia cię szaleństwo, podczas gdy ty eksplorujesz coraz głębsze tereny w poszukiwaniu nieskończonych bogactw pogrzebanych w The Mound.
Zainspirowana przytłaczającą atmosferą H.P. Lovecrafta, gra posiada głęboki system szaleństwa, który sprawia, że przeklęta dżungla igra z twoją percepcją. Nieprzewidywalne zagrożenia zniekształcają twoje zmysły, zacierają granicę między rzeczywistością a iluzją i sieją paranoję w twojej grupie.
Przeklęta dżungla nie tylko rodzi najdziwniejsze stworzenia. Coś jeszcze igra tam z twoim umysłem.
Będąc na stałym lądzie, jesteś zdany na siebie, polegając na przestrzennym czacie głosowym, by koordynować działania przeciwko nieprzewidywalnym zagrożeniom i gromadzić bogactwa, ile tylko zdołasz.
Podczas ekspedycji odkrywaj opuszczone forty i odzyskuj ich dzienniki, aby odblokować je jako nowe punkty startowe dla przyszłych wypraw.
Zapuszczaj się coraz głębiej w przeklętą dżunglę w poszukiwaniu The Mound, który podobno kryje skarby przekraczające ludzką wyobraźnię.