The Sinking City Remastered
The Sinking City Remastered, napędzane mocą Unreal Engine 5, ponownie powołuje do życia przedziwne miasto Oakmont. Dzięki poprawionej rozgrywce oraz otoczeniu którego oświetlenie całkowicie odnowiono. To doskonałe doświadczenie dla zarówno nowych jak i powracających graczy.
Horror lovecraftowski w nowym świetle. Remaster The Sinking City w Unreal Engine 5 podkreśla niezwykłą atmosferę gry dzięki fantastycznej oprawie wizualnej i poprawionej rozgrywce. Zanurz się w tajemnicach Oakmont i poznaj miasto które utonęło w głębinach obłędu.
The Sinking City to gra przygodowa opowiadająca o śledztwie w otwartym świecie inspirowanym uniwersum mistrza powieści grozy, H.P. Lovecrafta. Częściowo zatopione Oakmont opanowują nadprzyrodzone siły. Wcielasz się w rolę prywatnego detektywa, którego zadaniem jest odkrycie prawdy o tym, co przejęło władzę nad miastem… i umysłami jego mieszkańców.