The Surge 2
Próbując przetrwać, odkrywaj rozległe, zniszczone miasto, Jericho. Walcz z licznymi bezwzględnymi wrogami w brutalnych, nieubłaganych starciach, odcinając i odrywając kończyny, by ukraść sprzęt, który uczyni Cię silniejszym. Ta siła pozwoli ci zmierzyć się z przerażającymi, stanowiącymi wyzwanie wrogami czającymi się w mieście. Większy arsenał broni, zbroi, umiejętności, implantów i dronów, dzięki którym budujesz swoją postać, oraz większy, bardziej zróżnicowany i ambitny świat – The Surge 2 rzuca Ci wyzwanie, by przetrwać i odkryć jego tajemnice.