The Thaumaturge
The Thaumaturge to fabularna gra RPG z niejednoznacznymi moralnie wyborami, rozgrywająca się w kulturowym tyglu Warszawy początku XX wieku. W świecie tym istnieją salutorzy: ezoteryczne istoty, które tylko taumaturdzy mogą dostrzegać i wykorzystywać do swoich potrzeb.