Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna
Nazywasz się Geralt z Rivii i jesteś wiedźminem w świecie zniszczonym wojną i pełnym krwiożerczych bestii. Twoje zadanie? Musisz odnaleźć Ciri — swoją przybraną córkę obdarzoną mocą zdolną uratować świat lub pogrążyć go w ruinie.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna składa się z podstawowej wersji gry oferującej ponad 100 godzin rozgrywki w otwartym świecie, a także dwóch ogromnych rozszerzeń fabularnych: Serca z Kamienia oraz Krew i Wino, które dają dodatkowe 50 godzin zabawy!