The Wraith of the Galaxy
"The Wraith of the Galaxy" to gra w kosmiczne starcia z widokiem z trzeciej osoby. Obcy przejęli przestrzeń kosmiczną, aby przeprowadzać eksperymenty na całych planetach. Zniszcz ich, zanim oni zniszczą ciebie.