Tiny Troopers: Global Ops
Baczność! Tiny Troopers: Global Ops to szybka strzelanka zręcznościowa na dwa drążki, w której prowadzisz elitarną drużynę miniaturowych żołnierzy w pełnych akcji misjach mających za zadanie pokonać hordy bezwzględnych wrogów na całym świecie!