Total War: Rome II - Emperor Edition
Total War: ROME II – Emperor Edition obejmuje podstawową wersję gry, wszystkie DLC oraz pakiet kampanii Imperator Augustus, zapraszając do osiągnięcia dominacji nad światem dzięki potędze Rzymu bądź przewodzenia armiom wroga i zmiażdżenia Republiki.
Stwórz pierwsze w historii supermocarstwo i poprowadź do boju najpotężniejszą machinę wojenną starożytnego świata. Zdominuj wrogów, korzystając z narzędzi wojskowych, gospodarczych i politycznych. Twe panowanie spotka się z podziwem, ale i zazdrością... nawet wśród najbliższych sojuszników.
Padniesz ofiarą zdrady czy to ty zwrócisz się przeciwko przyjaciołom? Będziesz walczyć w obronie Republiki czy zechcesz samotnie przejąć tron i mianować się cesarzem?
Planuj podboje znanego świata w ogromnym, turowym trybie kampanii (obsługującym również tryby współpracy i rywalizacji dla 2 osób). Spiski, polityka, intrygi, rewolucje, lojalność, honor, ambicje i zdrada – od twoich decyzji zależeć będzie przebieg historii.