Total War: WARHAMMER II – Gor-Rok
Dowodzący frakcją jaszczuroludzi z Itza w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych Gor-Rok jednoczy siły z lordem Kroakiem, aby przegnać z Lustrii niegodziwych najeźdźców. Jako nastawiony na obronę potężny wojownik dysponuje szeregiem unikatowych umiejętności, które zapewniają mu takie premie jak Idealny Wigor, odporność fizyczna, terror i regeneracja.