True Fear: Forsaken Souls Part 1
One of the most acclaimed horror escape game.Rozwiąż tajemnicę domu. Odkryj mroczny sekret. Poznaj serię True Fear!
Wyrusz w przerażającą, pełną tajemnic przygodę z horrorem w części True Fear: trylogia Forsaken Souls. Grając jako Holly Stonehouse, musisz odnaleźć swoją siostrę, rozwikłać tajemnicę śmierci matki i uciec z duszącej ciemności.