Tukoni: Opiekunowie Lasu
Zanurz się w magiczny, ręcznie rysowany świat lasu, inspirowany życzliwym i naturę kochającym duchem świata Tukoni.
Jesień to pracowity czas w lesie, gdy zwierzęta kończą swoje sprawy przed zimowym snem, a leśni strażnicy Tukoni śpieszą się z przygotowaniem poduszek i koców różnych kształtów i rozmiarów. Główny bohater to Tukoni na specjalnej misji.
Poznaj galerię dziwacznych postaci, z których każda ma swoje unikalne cechy i urokliwe cechy.
Twój Notes będzie oferować wskazówki, pomagać w rozwiązywaniu zagadek i dokumentować Twoje przygody po drodze.
Gdy pory roku się zmieniają, a las ogarnia jesienny chłód, znajdź ukojenie w komfortowym rytuale parzenia pachnącej herbaty dla swoich nowych przyjaciół.
Dzięki urokliwej grafice i wciągającej rozgrywce, Tukoni: Strażnicy Lasu to doświadczenie przyjazne rodzinie, którym mogą się cieszyć zarówno rodzice, jak i dzieci.
Niezależnie od tego, czy to leniwe popołudnie, czy chłodny wieczór, Tukoni: Strażnicy Lasu oferuje przytulną ucieczkę do świata ciepła i cudów, idealną do relaksu i cieszenia się prostymi radościami życia.