Warframe: Kolekcja Pamiątkowa — Spopielająca Ember
Ucieleśnij dziedzictwo najjaśniejszego płomienia Systemu Origin dzięki Kolekcji Pamiątkowej — Spopielająca Ember. Ta kolekcja zawiera Personalizacje nasycone niszczycielską potęgą wulkanów i płynącej magmy.