Przepustka sezonowa
Przepustka sezonowa zawiera nową kampanię w trybie dla pojedynczego gracza, której bohaterem jest legendarny haker T-Bone, trzy dodatkowe misje w głównej grze, trzy nowe bronie i pięć dodatkowych skórek. Zawiera też nowy wykręcony tryb, w którym Chicago atakują cyborgi! Namierz je i zlikwiduj!