WE ARE FOOTBALL 2024
Witamy w WE ARE FOOTBALL 2024 – nowym menedżerze piłkarskim od twórców legendarnych serii On the Ball oraz EA SPORTS FIFA Manager! Wkrocz w świat futbolu jak nigdy dotąd: wybierz istniejący klub lub załóż własny, kieruj drużyną męską lub kobiecą, poprowadź zespół na nowe wyżyny i zasłuż na miano nowego legendarnego trenera!
WE ARE FOOTBALL 2024 zawiera bogaty zestaw funkcji pozwalających dopasować grę do swoich upodobań, w tym rozbudowany zewnętrzny edytor do konfigurowania systemów ligowych, klubów, zawodników, menedżerów, personelu klubowego, sędziów, sponsorów, zaśpiewów kibicowskich, derbów i tak dalej. Ponad setka opcji i ustawień trudności pozwoli skonfigurować grę według własnych upodobań, żeby droga do sławy i chwały była taka, jak TY chcesz. A teraz rzuć się w wir zarządzania własnym klubem w WE ARE FOOTBALL 2024!