Windrose
Wyrusz w survivalową przygodę PvE w epoce piractwa. Walcz na lądzie i morzu – solo lub ze znajomymi – buduj, wytwarzaj i odkrywaj rozległy otwarty świat pełen mrocznych tajemnic, opanuj walkę typu soulslite, pokonuj trudnych bossów, dowódź statkiem i szukaj skarbów!
Przygoda PvE w epoce piractwa. Walcz na lądzie i morzu, buduj, wytwarzaj, eksploruj, walcz z bossami w stylu soulslike i dowódź okrętem.
Windrose to survivalowa przygoda osadzona w alternatywnym złotym wieku piractwa. Łączy klasyczną formułę „buduj, twórz, przeżyj” z intensywną walką i wciągającą eksploracją – zarówno na lądzie, jak i na morzu.
Każda legenda zaczyna się od brawurowego wyczynu.
Jesteś kapitanem, który odważa się rzucić wyzwanie Czarnobrodemu. To, co zaczyna się jako przyziemna historia o przetrwaniu i zemście, wciąga cię w narastający konflikt między imperiami, klanami piratów i tajemniczymi mrocznymi siłami czającymi się na horyzoncie. Windrose przesiąknięte jest duchem złotego wieku piractwa.
Ten świat należy do odważnych i ciekawskich – ruszaj więc na niezbadane lądy. Ponad 100 ręcznie zaprojektowanych lochów i punktów zainteresowania kryje niezliczone sekrety i skarby, choć takie nagrody rzadko przychodzą bez ryzyka. Handluj z różnymi frakcjami, by zyskać przewagę, której potrzebujesz.
W Windrose można grać w trybie solo offline lub w kooperacji ze znajomymi – dostępne są zarówno sesje hostowane samodzielnie, jak i serwery dedykowane. Proceduralna generacja sprawi, że każda podróż będzie wyjątkowa, ale jeśli wolisz jedną postać, postępy przenoszone są między różnymi światami.