Wizard of Legend
Wizard of Legend to szybki dungeon crawler z elementami rogue-like, który kładzie nacisk na dynamiczną walkę magiczną. Szybkie ruchy i jeszcze szybsze korzystanie z zaklęć pozwolą ci łączyć zaklęcia, aby tworzyć niszczycielskie kombinacje przeciwko wrogom!
Przejdź każde wyzwanie, pokonując potężnych, zaczarowanych wrogów! Zbieraj cenne zaklęcia oraz relikty i rozbuduj swój magiczny arsenał, aby dostosować go do swojego stylu gry! Opanuj magię, łącząc zaklęcia w niszczycielskie kombinacje! Zmierz się z członkami rady i pokonaj ich w magicznej walce, aby zostać Legendarnym Czarodziejem (Wizard of Legend)!
Każdego roku w królestwie Lanova Rada Magii (Council of Magic) organizuje Próby Chaosu (Chaos Trials) – szereg wyzwań magicznych stawianych przez jej najsilniejszych członków. Uczestnicy, którzy pomyślnie ukończą wszystkie wyzwania i wykażą się doskonałą magią, zyskują prawo do zostania Legendarnym Czarodziejem!
Weź znajomego i razem zmierzcie się z Próbami Chaosu w kooperacyjnym trybie kanapowym w Wizard of Legend! Rzućcie się w wir akcji w pełnej ofensywie lub strategicznie wyposażcie swoich czarodziejów w zaklęcia i przedmioty, które będą współgrały z ich stylem gry. Bitwa nie kończy się, gdy twój znajomy padnie w walce. Umiejętnie pokonaj wielu wrogów, aby dać swojemu partnerowi szansę na ponowne dołączenie do bitwy!