Wolfstride
Wolfstride to gra RPG o trzech byłych wspólnikach w przełomowym momencie ich życia. Po odziedziczeniu legendarnego mecha o nazwie Kowboj postanawiają spróbować swoich sił w najbardziej elitarnym starciu mechów na planecie – turnieju Najwyższego Złotego Boga (Ultimate Golden God Tournament).
Każdy członek zespołu wnosi do niego własne doświadczenia, próbując przechytrzyć najlepszych mechowych przeciwników z całego świata. Mechaniczny psi Duque, pilot mechów Knife Leopard i złota rączka Dominic Shade – to rdzeń drużyny, który zajmie się wszystkim.
Chyba że... proste zadanie zarobienia pieniędzy przerodzi się w głęboką, powolną eksplorację ich złożonego życia, mrocznych wyborów z przeszłości oraz nieuchronnego losu.
Hangar to królestwo Duque'a. Naprawa uszkodzeń po walce to dopiero początek. Wymieniaj części, montuj ulepszenia i dodawaj kolejne bronie, aby ulepszać Kowboja i doskonalić jego konfigurację, co pozwoli pokonać kolejnego przeciwnika.
Jako wygnaniec i były członek Yakuzy Dominic Shade zbadaj każdy podejrzany zakątek Rain City. W kilku jego przybytkach poznasz całą gamę różnorodnych postaci, które mogą zapewnić Ci wsparcie, zaoferować pracę albo poczęstować niewybredną obelgą.