World of Goo 2
Buduj mosty, wznoś wieże, terraformuj teren i napędzaj latające maszyny w oszałamiającej kontynuacji wielokrotnie nagradzanej gry World of Goo.
Piękna i zapadająca w pamięć ścieżka dźwiękowa World of Goo 2 zawiera dziesiątki nowych utworów muzycznych.