World of Warships – Epicki rocznicowy pakiet Tachibana
Zdobądź japoński niszczyciel premium i kilka stałych kamuflaży Epic, aby uczcić nasz 5. rok w Epic Games Store.
Okręty premium zarabiają więcej kredytów w każdej bitwie i mają zmniejszone koszty obsługi po bitwie. Dla tych okrętów nie jest wymagane przeszkalanie dowódcy. Kamuflaże zmieniają jedynie wygląd okrętu i nie zapewniają żadnych premii ekonomicznych ani bojowych.