World of Warships – Epicki rocznicowy pakiet Tachibana
Zdobądź japoński niszczyciel premium i kilka stałych kamuflaży Epic, aby uczcić nasz 5. rok w Epic Games Store.
1. rocznica naszej gry w Epic Games Store to świetna okazja do świętowania! Rozładuj to dostępne przez ograniczony czas, ekskluzywne DLC w swoim porcie, aby zdobyć skryty, wszechstronny japoński niszczyciel premium Tachibana w parze z pięcioma stałymi kamuflażami Epic.
Okręty premium zarabiają więcej kredytów w każdej bitwie i mają zmniejszone koszty obsługi po bitwie. Dla tych okrętów nie jest wymagane przeszkalanie dowódcy. Kamuflaże zmieniają jedynie wygląd okrętu i nie zapewniają żadnych premii ekonomicznych ani bojowych.