Worms Rumble – Digital Deluxe Edition
Worms Zadyma to nowe, międzyplatformowe Wormsy z toczonymi na arenach bitwami w czasie rzeczywistym z udziałem 32 graczy. Walcz w ekscytujących trybach Deathmatch i Last Worm Standing.