Wuthering Waves
Otoczenie spustoszone przez Lament podcięło skrzydła pradawnym stworzeniom i ziemskim istotom.
Ciesz się bezgraniczną swobodą podczas eksploracji niesamowicie wciągającego świata. Korzystaj z chwytaka, by skakać po ścianach, pokonując duże odległości i przeszkody przy niewielkim zużyciu energii. W miarę odkrywania świata Solaris-3 twoja utracona pamięć będzie stopniowo nabierać barw dzięki nieustannym poszukiwaniom.
Odpieraj ataki wroga w płynnej i szybkiej walce. Ciesz się łatwym sterowaniem, stosując następujące ruchy: Extreme Evasion (Ekstremalny unik), Dodge Counter (Kontra z unikiem), Echo Skill (Umiejętność echa) oraz wyjątkowe mechanizmy QTE, które pozwalają w pełni wykorzystać mechanikę walki.
Skomponuj harmonijny koncert bitewny z Resonators (Rezonatorami) o różnych umiejętnościach. Ich unikalne Forte ujawniające wyjątkowość osobowości będą twoimi atutami w nadchodzącej podróży.