Zombie Army 4: Dead War
Hordy Hitlera wracają w tej mrożącej krew w żyłach strzelance od twórców Sniper Elite! Odrażający okultyści, imponujące bronie oraz przerażająca nowa kampania dla 1–4 graczy w Europie lat 40.; walcz, aby ocalić ludzkość przed apokalipsą nieumarłych!
Ruch oporu pokonał Hitlera-zombie i zesłał go do piekła, ale umarli znów powstają — i czują wielki głód!
Kontynuuj alternatywną historię z Zombie Army Trilogy, eksploruj nowe, rozległe poziomy i odkryj złowieszczy plan, który zmusi Brygadę Ocalałych do przemierzenia Włoch i wyruszenia jeszcze dalej!
Walcz z siłami ciemności w kanałach pełnych zwłok, przetrwaj potyczkę w trupim zoo, udaj się w podróż do tajemniczych miejsc, których nikt jeszcze nie odwiedził… i spróbuj z nich powrócić!
Opanuj znakomicie odtworzoną balistykę, z której słynie stworzona przez Rebellion seria Sniper Elite, i zrób z niej dobry użytek w walce z grasującymi hordami potępionych!
Okiełznaj moc ognia, błyskawic i świętej esencji, by ulepszać broń w warsztatach i tworzyć własne narzędzia zagłady! Karabin szturmowy ciskający piorunami? Pistolet z płonącym bagnetem? Wszystkie chwyty są dozwolone w walce o przetrwanie ludzkości!
Przedłuż krwawą zabawę w trybie hordy. Im dłużej grasz, tym mapa staje się większa. Jak długo przetrwasz, zanim dołączysz do hordy ŻYWYCH TRUPÓW?