20XX
20XX, yerel veya çevrimiçi 1-2 oyuncu desteği sunar. Epic ve Steam arasında çapraz platform desteklenmektedir.
Temelli ölüm: 20XX'i her oynadığında tek bir canın olacak! Öldüğünde, daha sonraki oynayışında geçerli olacak güçlü geliştirmeler satın alabileceğin HQ'ya geri dönersin. (Oyunda bir yerine üç cana sahip olacağın Reverent Modu da bulunuyor.)
Kalıcı Geliştirmeler: 20XX oynadıkça, güçlü Kalıcı Geliştirmeleri açan ve oynadıkça bulabileceğin ögelerin havuzunu genişleten Soul Chip kazanacaksın!