Alaskan Road Truckers
Alaska kamyoncularının görevini devralın. Kocaman makinelerin direksiyon arkasına geçip, en ağır ve zor ortamlarından birine meydan okuyun. Zorluğu kabullenip, vahşi Alaska’nın sert güzelliğini tamamen yaşayacak kadar uzun hayatta kalıp kalmayacağınızı görün.
Yeni bir tür sürüş simülasyonuyla heyecanı yaşa ve Alaskalı efsane bir şoför olma yolunda her şeyini riske at. Hayatta kalmaya dayalı bu zorlu oyunda tehlikelerle dolu yollarda zaman kazanmak için risk ve ödül dengesini kur, yol kenarlarında aracını tamir et ve tehlikeli şartlara meydan oku.