Albion Online
Albion Online açık dünya orta çağ fantezi evreninde geçen bir sandbox MMORPG'dir. Oyun, neredeyse her öğenin oyuncu tarafından üretildiği, oyuncu kontrolünde bir ekonomiye sahiptir. Oyun tarzına uygun zırh parçalarını ve silahları benzersiz, sınıfsız bir "kuşandıkların seni tanımlar" sisteminde birleştir. Dünyayı keşfet, heyecan verici savaşlarda diğer maceracılarla mücadele et, mıntıkaları fethet ve kendine bir yuva inşa et.
Temel alet ve kıyafetlerden güçlü zırhlara ve silahlara kadar oyundaki neredeyse her eşya, oyuncular tarafından toplanan kaynaklar kullanılarak yine oyuncular tarafından üretilir. Diğer oyuncularla Albion dünyasının dört bir yanındaki yerel pazarlarda ticaret yapabilirsin. Nadir ve güçlü eşyaların zanaatını yap, ardından bu eşyaları en yüksek teklif verene sat ve servetini büyüt.
Albion Online'ın sınıfsız savaş sisteminde kuşandıkların seni tanımlar. Kullandığın silahlar ve zırhlar yeteneklerini belirler ve oyun tarzını değiştirmek, kuşandığın teçhizatı değiştirmek kadar kolaydır. Yeni ekipmanları istediğin zaman dene ve silahlarını, zırhını ve bineklerini değişken durumlara uygun hale getir. Yeni eşyalar üreterek veya yalnızca en sevdiğin ekipmanları kullanarak karakterinin becerilerini geliştir.
Bir loncaya katıl ve devasa açık dünya savaşlarında kendine Albion'dan bir parça kopar. İnanılmaz kaynaklara erişim sağlamak için mıntıkalarda hak iddia et, lonca salonları inşa et ve tehlikeli topraklarda güçlü üsler kurmak üzere Sığınak oluştur. Kristal Liginde loncanı zafere taşı, sürekli güncellenen sezonun liderlik tablosunda dünya çapındaki diğer loncalara karşı gelişimini takip et.
Küçük keşif gruplarından devasa baş düşmanlara kadar Albion'un açık dünyasının sakinleri meydan okumanı bekliyor. Her biri benzersiz stratejiler gerektiren farklı düşmanlara sahip altı düşman beylikle mücadele et. Becerilerini ve zenginliğini artırmak için Keşif Seferlerine katıl veya Cehennem Geçitleri ve Yozlaşmış Zindanlardaki kazananın her şeyi aldığı ölümcül ortamlarda iblislerle ve diğer oyuncularla karşı karşıya gelerek büyük heyecan arayışına gir.
Her biri kendine özel zorluğa sahip beş canlı biyomu keşfet. Zanaat yapmak için hammaddeleri topla veya balık tutmak için Albion'un göllerine ve okyanuslarına olta at. Rastgele ortaya çıkan tekli ve grup zindanlarını ara ve değerli eşyalar için güçlü düşmanları öldür. Gizemli Avalon Yolları'na giriş yaparak uzak bölgeler arasında değişen yolları keşfet, uzun süredir uykuda olan düşmanlarla karşılaş, bu geniş ve eski topraklarda kendi Sığınağını inşa et.
Albion Online gerçek bir platformlar arası MMORPG oyun deneyimidir. Windows, Mac, Linux, Android veya iOS fark etmez! Tek bir hesapla tüm platformlarda oynayabilirsin.