Albion Online Ücretsiz Hoş Geldin Hediyesi
Bu paket, maceranıza başlamak için ihtiyacın olan her şeyi içeriyor - Oyunun başlangıcındaki ilerlemenizi hızlandırmak için Premium, eşyalarınızı yükseltmenize yardımcı olacak İçgörü Kitapları ve Öğrenme Puanları, karakteriniz için gösteriş görünümleri ve Yük Öküzü ile çok daha fazlası!
Vay be, neredeyse bedava... 1 Mayıs'a kadar paketini kap ve Albion'daki yolculuğuna güzel bir başlangıç yap!