Gizemli bir adanın kıyılarında mahsur kaldın ve hayatta kalmayı öğrenmek zorundasın. Bölgede dolaşan ilkel yaratıkları öldürmek veya evcilleştirmek için zekânı konuştur; hayatta kalmak, üstünlük kurmak ve kaçmak için diğer oyuncularla karşılaş!