art of rally
Kariyer (Career) modunda Finlandiya'dan Sardinya'ya, Norveç'e, Japonya'ya, Almanya'ya, Kenya'ya ve Endonezya'ya uzanan 78 etaplık bir yolculukta rallinin altın çağını deneyimle.
60'lardan 80'lere, B Grubu, S Grubu ve A Grubundan en sevdiğin nostaljik arabaları kullan.
Sürüş yeteneklerini sergile veya tümleşik Fotoğraf (Photo) ve Tekrar (Replay) moduyla en sevdiğin manzaraları göster.