Assassin's Creed Odyssey
Bu aksiyon macera oyununda Antik Yunanistan'ın kaderini değiştirmek için yelken açın. Karada ve denizde savaşlara katılın, kendinizi gerçek bir kahraman olarak kanıtlayın ve geçmişinizin sırlarını ortaya çıkarın.