Assassin's Creed Unity
Atalarından daha ölümcül olan yeni Suikastçı Arno olarak oynayın. Arbalet olarak kullanılabilen, Phantom Blade adındaki Hidden Blade gibi bir dizi yeni silahla avlarınızı ortadan kaldırın.
Fransız Devrimi, bir zamanların muhteşem şehrini dehşet ve kargaşa yerine çeviriyor. Çarpıcı, tam ölçekli açık dünya şehrini keşfedin ve tarihin yazılışına tanık olun. Fransa'nın kaderi, dönüşümün eşiğindeki bir şehrin sokaklarında şekillenirken Bastille'in basılmasından Kral XVI. Louis'nin idamına kadar varan önemli olayları deneyimleyin.
Oyunun çıktığı tarihte desteklenen ekran kartları: NVIDIA GeForce GTX 680 veya üzeri, GeForce GTX 700 serisi; AMD Radeon HD7970 veya üzeri, Radeon R9 200 serisi Not: Bu kartların dizüstü bilgisayar sürümleri çalışabilir ancak resmen DESTEKLENMEZ.