Assassin's Creed Valhalla
Yüce Viking yağmacısı Eivor olun ve klanınıza önderlik edin. Gelişmiş RYO mekanikleri, çevrenizdeki dünyayı etkilemenize olanak tanır. Siyasi müttefikler ve dövüş stratejilerinden diyalog ve eşyalarınızın gelişimine kadar yaptığınız her seçimle zafere giden yolunuzu kendiniz çizeceksiniz!