Aztech Forgotten Gods
Aztech Forgotten Gods, devasa Unutulmuş Tanrılar ile savaşan genç bir kadın olan Achtli'yi takip eden, taş devrinde geçen ve siberpunk unsurlarına sahip bir aksiyon-macera oyunudur. Uzun zaman önce unutulmuş bir dönemin kalıntısı olan antik bir eseri kullanarak güç ve zerafetle şehir boyunca uçarken, uzak geleceğindeki Mezoamerikan metropolünün gizemini aydınlatmak için Tanrıların gücünü onlara karşı kullanması gerekecek.
Yüzyıllar boyunca teknolojik olarak gelişmiş taş bir metropol olarak büyüyen ama antik geleneklerine katı bir şekilde bağlı olan modern bir Aztek şehrini keşfet.
Aztek panteonundan tanrılara benzeyen devasa yaratıklarla heyecan verici çarpışmalarda yüzleş.
Achtli şehrini Unutulmuş Tanrılara karşı korumak için savaşırken, şaşırtmalar, yanıltmalar ve yüksek oktan aksiyon ile dolu duygusal bir yolculukta ona eşlik et.
Büyüleyici Mezoamerikan ilhamlı dünyaya dal ve Aztek tarihini daha önce hiç görmediğin şekilde gör.