Back 4 Blood: Standard Sürüm
Back 4 Blood, eleştirmenlerce beğenilen Left 4 Dead serisinin yaratıcılarının ellerinden çıkmış, heyecan verici bir eşli birinci şahıs nişancı oyunudur. Parazitlilere karşı verilen savaşın merkezindesin. Bir zamanlar insan olan bu korkunç yaratıklar, taşıdıkları ölümcül bir parazit yüzünden, son medeniyet kırıntısını bile mideye indirmek üzereler. İnsanoğlunun varoluşu tehlikedeyken, Parazitlileri ortadan kaldırıp dünyanın kontrolünü yeniden ele alma görevi sana ve arkadaşlarına kaldı.
Özelleştirilebilir sekiz Temizlikçi, bağışıklık kazanmış afetzedeler, bir dizi ölümcül silah ve eşya arasından seçim yap. Nihai sonunu getirmeye çalışan, gitgide güçlenen yaratıklara karşı stratejini geliştir.
Özelleştirilmiş desteler oluşturmana, farklı kombinasyonları zarlamana ve daha zorlu savaşların altından kalkmana olanak tanıyarak her defasında farklı bir deneyim yaşamanı sağlayan yepyeni bir "roguelike" kart sistemi.