Balatro
Balatro, pokerden esinlenen ve güçlü sinerjiler oluşturarak büyük kazançlar elde etmeye odaklanan roguelike bir deste oluşturma oyunudur.
Değişik sinerjiler ve stratejiler oluşturmak için geçerli poker ellerini eşsiz Joker kartlarla birleştir. İlerlerken gizli bonus elleri ve desteleri ortaya çıkar ve şeytani kör bahisleri yenmek için yeterince fiş kazan. Son kör bahse ulaşıp final ante'sini yenip zaferi elde etmek için bulabileceğin tüm avantajlara ihtiyacın olacak.
Çeşitli güçlü araçları ustaca kullan: Farklı Desteler, Jokerler, Tarot kartları, Gezegen kartları, Hayalet kartlar ve Kuponlar. Bu çok yönlü araçları kullanarak çılgın kombolar başlat ve poker ellerini güçlendirerek heyecan verici sinerjiler oluştur.
Balatro'nun özel ve psikedelik dünyasına kendini kaptır. Çalan synthwave müziğin akışını hisset, sakinle, günlük telaşlarını bir kenara koy ve nihai roguelike odak moduna gir.