Baldur's Gate: Enhanced Edition
Baldur's Gate: Enhanced Edition, Dungeons & Dragons dünyasında geçen, hikâye odaklı bir 90'lar RYO'sudur.
Kahramanını özelleştir, cesur dostlardan oluşan bir parti kur ve macera, kâr ve gerçeği aradığın bu yolculukta Sword Coast'u keşfet.
Enhanced Edition, orijinal hikâye, klasik Sword Coast genişletmesi ve The Black Pits arenasında yepyeni mücadeleler dâhil 75 saatten uzun bir oynanış sunuyor!
Gizemli koşullar altında evini terk etmeye zorlandın ve kendini Sword Coast'u savaşın eşiğine getiren bir çatışmanın içine çekilmiş buldun.