Banners of Ruin
Bir deste oluştur ve Dawn's Point şehrinde en fazla 6 kişilik gruplar hâlinde sıra tabanlı mücadelelerde savaş. Her karakterle birlikte kilidi açılan benzersiz kartlar ve yetenekler sayesinde desten güçlü ve heyecan verici şekilde büyür.
Banners of Ruin Hakkında
Dehşet saçan House Ender, Blackfoot'lara büyük bir darbe indirdi ve onların savunma hatlarından sızarak bu çirkinliğe son vermen gerek.