Battlefield V Definitive Edition
Ölümcül bir ateş halkası giderek küçülürken destansı silahlar ve savaş araçları ile Battlefield'in en büyük haritasından galip çık. Yağmala, savaş ve ayakta kalan son ekip olmak için hayatta kal.
Battlefield her şeyin başladığı yere giderken savaşın beklenmedik ama önemli anlarında savaşa dâhil ol.
Devasa Grand Operations modu gibi yeni deneyimlerle büyük çok oyunculu modda bölüğüne önderlik et. Conquest gibi klasik modlarda oyna ya da eşli Combined Arms modunda arkadaşlarına takım ol.
Yeni asker hareket setleri, tahkimatlar ve mobil yıkım araçlarını kullanarak savaş alanında manevralarını yap.
Tek oyunculu Savaş Hikâyeleri'nde insanlık dramasına ve küresel savaşa tanıklık et. Nükleer silah ikmal hattı için savaşırken Norveç dağlarında kay, Fransız koloni birlikleri ile ön saflara git ya da kargaşa yaratmaları için Kuzey Afrika'da düşman hattının gerisine gönderilen bir grup serseriye katıl.