Blazing Sails
Hızlı bir PvP korsan oyunu olan Blazing Sails'te hayatta kalmak için savaş! Benzersiz korsanını ve gemini yarat. Diğer oyuncularla birlik olarak kudretli gemini komuta et! Destansı kara ve deniz savaşlarında düşman mürettebatları alt ederken farklı oyun modlarını, haritaları, ...
Treasure Hunt (Hazine Avı) oyun modunda, ekibin ile birlikte ada ada gezerek hazine sandıklarının peşine düş! Hazineler, haritanın ortasında yer alan 2 yerleşkeden birinde altın karşılığında takas edilebilir. Kazanmak için düşmanlarından daha fazla altına sahip ol!
Battle Royale oyun modumuz, türe özgün bir yaklaşım sunuyor. Karada macera dolu bir öykü ile destansı deniz savaşlarının dinamik karışımının tadını çıkar! Zafere ulaşmak için diğer tüm mürettebatları batır.
Yağmalamaktan sıkıldın mı? Hiç sorun değil! Yepyeni Galleon Conquest (Kalyon Fetih Modu) oyun modumuz ile doğrudan aksiyonun içine dal. DEVASA bir Kalyon savaş gemisi ile filmlerdekine benzer geniş çaplı savaşları deneyimle! Kazanmak için korsanları alt et, diğer gemileri batır ve bayrakları ele geçir!
Çeşitli gemi türleri, mürettebatın için son derece farklı oyun stilleri sunar. Bir klasik olan Brigantine (Brigantin), darbelere dayanıklı bir gövdeye ve ciddi bir ateş gücüne sahiptir. Junk Ship (Çin Savaş Gemisi) daha küçük, daha hızlıdır ve yiğitçe kafa kafaya saldırılar için burun kısmında bir top bulunur! Bomb Vessel (Bombardıman Gemisi), sahip olduğu eşsiz havan topuyla özellikle uzun mesafelerden güçlüdür. Daha küçük ekipler için 2 oyunculu bir Sloop da (Küçük Yelkenli) bulunuyor. Ancak boyutunun seni aldatmasına izin verme! Sloop (Küçük Yelkenli), boyundan büyük 4 oyunculu gemilerle kolayca başa çıkabilir.
Yağmaladığın silahlara göre oyun tarzını değiştir. Güvenilir keskin nişancı silahınla gözcü kulesine çık veya efsanevi can çalan Sword of the Sea (Deniz Kılıcı) ile bir düşman gemisine çıkarma yap! Daha patlayıcı bir şey mi istiyorsun? Omuz topunu veya balık fırlatıcıyı dene. Herkese uygun bir silah var!