Warhammer 40,000: Boltgun
Bolter'ını doldur ve savaşa kafadan dal! Warhammer 40,000'in klasik ve coşkulu FPS oynanışı 90'ların retro nişancı oyunlarıyla mükemmel bir şekilde bir araya geliyor.
Galakside tehlikeli bir göreve atılmış deneyimli bir Space Marine karakterine bürün ve Chaos Space Marine birliklerine ve Chaos şeytanlarına karşı mücadele et.
Şaşalı bir patlayıcı-nişancı tarzında yıkıcı Space Marine cephaneliğini kullanarak hareketli, pikselli ve kanlı patlamalara yol aç!