Brothers: A Tale of Two Sons Remake
İlk yayınlandığında eleştirmenler tarafından takdirle övülen Brothers: A Tale of Two Sons geri döndü! 2013 versiyonunun oynanışına ve dokunaklı hikâyesine sadık kalan Brothers: A Tale of Two Sons Remake, orijinali temel alınarak yeniden oluşturulmuş karakterler ve manzaraları içeriyor ve son nesil grafiklere, performansa ve oynanışa sahip olacak şekilde güncellendi. Canlı orkestra eşliğinde yeniden kaydedilmiş müzikleriyle maceranı yepyeni boyutlara taşıyacak duygusal bir deneyime hazırlan.
Brothers: A Tale of Two Sons, keşfedenleri ödüllendiren birçok gizli ayrıntıyla dolu bir oyun. Bu yeniden yapıma, orijinal gizli sürprizlere ve zengin hikâyeye ek olarak keşfedilecek yeni sırlar eklendi.