Bus Simulator 27
Üç farklı oyun modunu keşfederek oyunu kendi istediğin gibi oyna: Hikâye, Kariyer veya Özgür Mod. Yolcularla etkileşim kurarak otobüsteki vaktinin tadını çıkar. Yolculuk boyunca karşılaşabileceğin otobüs içi veya trafikteki etkinliklere dikkat et. Çeşitlilik istiyorsan denetçi olarak oyna veya otobüsleri yolcu olarak kullan. Otobüsten inip Felicia Bay'i yaya olarak keşfedebilir, göz alıcı ilgi çekici noktaları ve toplanabilir nesneleri bulabilirsin.
İster tek başına ister de platformlar arası oyun özelliği sayesinde platform kısıtlaması olmaksızın eşli çok oyunculu modla 4 kişiye kadar arkadaşlarınla oynayabilirsin. Birlikte rotalar oluşturup otobüs filolarınızı yönetin ve şirketinizi geliştirin. Ayrıca PC'de Bus Simulator 27 deneyimini mod.io üzerindeki modlarla genişletebilirsin. Bus Simulator 27, oyun deneyimini olabildiğince keyifli kılmak için birçok meşhur direksiyon konsolunu ve oyun kumandasını destekliyor.