Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit
Geçmişin efsaneleri bu fare etkileşimli macera oyununda yeniden hayat buluyor. Çantanı hazırla ve Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit'te günümüz Avrupa'sında, hiç taç giymemiş kralın sırlarını açığa çıkardığın bir yolculuğa çık.
Crowns and Pawns; Broken Sword, Still Life, Syberia ve benzeri klasiklerden ilham alan fare etkileşimli bir modern çağ oyunudur. Oyun, Avrupa'nın pek göz önünde olmayan tarihini maceracıların gözünden ön plana çıkarır. Litvanya Büyük Düklüğü'nün efsanevi hikâyelerini gör, kötücül KGB'nin işlerini gün yüzüne çıkar, bulmacaları çöz ve hiç taç giymemiş kralın sırlarını açığa çıkarmak için ipuçlarını takip et.
Hikâye, büyük babasının mirasından kendisine beklenmedik bir şekilde Litvanya'da bir ev kalan Chicago'lu Milda'yı konu alıyor. Avrupa'ya doğru yola koyuluyor ancak vardığında bu mirası devretmesini isteyen bilinmedik bir adam tarafından tehdit ediliyor. Kararlı ve merak duygusu kabaran Milda, yıkık dökük evi inceleyerek 15. yüzyıldan kalma eski belgeleri ve ipuçlarını keşfediyor. Milda çok vakit kaybetmeden, uzun süredir kayıp olan gizemli bir yadigârı aramak üzere tehlikeli bir maceraya atılıyor.